Posted: Thu 15 Feb 2007 09h08 Post subject: No Employment Section?
Hi Ppl
First post here ... just wondering if you have thought about putting up an employment section? I run a tech dept for a large IT co and have a few positions available which some ppl might be interested in.
Hi FMree dit is maar 'n [deleted by moderator] houding dink jy nie dit is die rede waarom daar niks hier aan gaan nie? is dit nie 'n forum vir techies nie? daar is alreeds soveel werklooosheid in die land, plaas dat julle liewer sulke plasings hier toelaat!!! SKAAM JOU!!
Francois jy kan hierdie pos heeltemal uitlaat want dit is vir jou persoonlik siende dat julle nie vir 'n persoonlikke boodskap voorsiening gemaak het nie.
So ver ek weet is Afrikaans een van die land se amptelikke tale en ek glo nie die storie van kinders wat hierdie forum besoek nie in teendeel ek glo nie daar is veel mense wat dit besoek nie want hier gaan dan niks aan nie al die besoekers het oor die houdings van die moderators al weg geskram van hierdie plek af laastens ek plaas jou persoonlik op die BM se swart lys in teendeel dit is reeds gedoen en nou kan jy my ook maar skraap en my profiel verwyder want ek hou my nie op met drek nie jy is maar net 'n natreker en Afrikaner
I guess you don't get to use the internet often. Shame. To sent a private message, click on the supplied link. Oh, and being a mod is like having a job. Your boss decides how the job is done. I get the idee you never had a job before.
_________________ As a driver I hate pedestrians, and as a pedestrian I hate drivers, but
no matter what the mode of transportation, I always hate cyclists.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum